ايليا ارايه دهنده خدمات كفسابي و ترميم و نگهداري سنگ و نما

اطلاع رساني در مورد انواع سنگ ، كفسابي ، قيمت كفسابي ، پوليش سنگ و گرانيت ، تراورتين و ...

ايليا ارايه دهنده خدمات كفسابي و ترميم و نگهداري سنگ و نما

۷۰ بازديد ۰ نظر

ايليا به آينده‌اي مي نگرد كه بتواند با تبديل شدن به مرجع پاسخگويي و خدمات تخصصي در  مسائل ترميم سنگ و نگهداري سنگ ، بتون در كف و نما، گامي كوچك در ترفيع جايگاه و زيبايي سنگ و صنعت ساختمان ايران بردارد.

محوريت علمي و تكنولوژيك در ترفيع جايگاه و زيبايي سنگ در ايران و سنگ ايراني در جهان و استفاده بهينه از آن در ايران مي باشد.

از ماموريت هاي اصلي ايليا ، دستيابي و رسيدن به فن‌آوري هاي به روز دنياست تا با كارشناسان خبره و رايزني با صاحبان فكر و نام در زمينه خدمات سنگ آنها را براي سرزمين ايران بومي سازي كند.

براي اين كار آموزش، توليد محتوا، ارائه خدمات فني و بازرگاني مرتبط با ترميم، احيا، نگهداري و ارتقا وضعيت سنگ و بتون در كف و نماي ساختمان را رسالت خود مي‌داند.خدماتي مانند كفسابي ، سابزني و ارايه قيمت كفسابي ، قيمت دستگاه كفسابي و همينطور ارايه هزينه سابزني و هزينه كفسابي از جمله موارد ديگر در خدمات ايليا هستند.

از مهمترين ارزش هاي محوري ايليا احترام به طبيعت و مشتري در عين به‌ روز بودن و سرآمدن در نوآوري و فن‌آوري دو بال ارزشي و دو موتور محرك ايليا است.

از محدوده فعاليت ايليا مي توان به سنگ و بتون كه يكي از سرمايه‌هاي با ارزش هر ساختمان و بنايي است؛اشاره كرد. ايليا از معدن و استحصال سنگ يا توليد بتون و سنگ در كارخانه، يا مراحل نصب و اجرا، بعد از اجرا يا نهايتاً در نگهداري و ترميم آنها، مي‌تواند در كنار مشتري و مصرف كننده باشد.

بودن كنار مشتري و شناخت نياز مشتري، سمت و سوي انتخاب، يادگيري و انتقال فنآوري لازم براي رفع نياز مشتري را فراهم مي‌كند. به عبارت ديگر نياز مشتري معيار انتخاب ايليا براي بهترين و به روزترين فنآوري دنيا است. براي همين است كه ايليا فنآوري را سرويس مي دهد. يا ايليا تكنولوژي را سرو مي كند!

 

ترميم گرانيت

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.